Curs avizat cu mod de desfășurare online
24 ore de formare sincron și asincron
Curs avizat cu mod de desfășurare online
24 ore de formare sincron și asincron
Cursul a apărut din necesitatea de a forma si dezvolta competente de cunoaștere a particularităților de dezvoltare a tinerei generații în vederea adaptării eficiente a conținuturilor, a strategiilor de învățare pentru nativii digitali, precum și înțelegerea modalităților în care acești elevi pot fi motivati, sustinuti si provocați să învete, să fie atenti și să își folosească capacitățile cognitive și emoționale la nivel optim, în procesul de învățare.
· Acest curs este un instrument necesar celor care doresc să cunoască problematica bibliotecii din unităţile de învăţământ preuniversitar. Prin conţinutul său aplicativ şi profund ştiinţific, datorită metodologiei riguroase de prelucrare a informațiilor primare care se regăsesc în principalele documente care fundamentează activitatea de bibliotecar, acest program de formare doreşte să facă o îmbinare dintre elementele teoretice și cele practice, dintre prelucrarea şi interpretarea rezultatelor obţinute în contextul desfăşurării unei activități sau carieră in bibliotecă. Programul de formare îşi propune să stabilească şi să menţină, într-un mod uniform, standarde înalte ale practicii de bibliotecă în cadrul sistemului de învăţământ şi să ajute astfel la construirea unui sistem educaţional modern, performant, dedicat deservirii eficiente a tuturor categoriilor de personal implicat în procesul educaţional.
· Cursul urmăreşte dobândirea competenţelor necesare practicării ocupaţiei de bibliotecar, oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile şi abilităţile specifice bibliotecarului modern. Punerea în practică a statutului personalului didactic auxiliar privind pregătirea şi perfecţionarea bibliotecarilor şcolari.
Având in vedere dificultăţile unor cadre didactice debutante de a răspunde cerințelor examenelor de titularizare si definitivare in invăţământ, precum si lacunelor psihopedagogice din formarea iniţială, acest curs isi propune să clarifice informaţii, să dezvolte capacităţi necesare cadrelor didactice pentru inţelegerea si abordarea cu succes a subiectelor acestor examene.
Având in vedere dificultăţile unor cadre didactice debutante de a răspunde cerințelor examenelor de titularizare si definitivare in invăţământ, precum si lacunelor psihopedagogice din formarea iniţială, acest curs isi propune să clarifice informaţii, să dezvolte capacităţi necesare cadrelor didactice pentru inţelegerea si abordarea cu succes a subiectelor acestor examene.
Având in vedere dificultăţile unor cadre didactice debutante de a răspunde cerințelor examenelor de titularizare si definitivare in invăţământ, precum si lacunelor psihopedagogice din formarea iniţială, acest curs isi propune să clarifice informaţii, să dezvolte capacităţi necesare cadrelor didactice pentru inţelegerea si abordarea cu succes a subiectelor acestor examene.
VIOREL COCIOC
Formator
Mirela Monica Cristea
Formator
Maria- Magdalena Dincă
Formator
Gica Dinu
Formator
Marian Ion
Formator
Marcela Jalba
Formator
Mihaela Leustean
Formator
Simona Cristina Petre
Formator
Valentin Raducanu
Formator
Ion Sandu
Formator
Marcela Smeianu
Formator
Cristina Tamarjan
Formator
Marina Voinea
Formator
Cursul își propune să sprijine profesorii în dezvoltarea strategiilor de predare care sunt potrivite pentru elevi cu nevoi diferite de învățare. Vor fi învățate stilurile și nevoile de învățare ale elevilor, precum și noi strategii pentru a dezvolta materiale educaționale și medii de învățare pentru creșterea încrederii și motivației elevilor.
· Durata: 22 ore
· Locul de desfășurare a programului: online - platforma e-learning a CCD IL – formare/ccdialomita.ro.
Scopul programului: formarea competențelor
personalului didactic din învățământul preuniversitar (în special membrii
consorțiului Erasmus+ CCD Ialomița) în
vederea aplicării tehnicilor și strategiilor de învățare diferențiată
Competențe vizate:
1. Să înțeleagă cum pot preda diferențiat în contextul învățământului actual;
2. Să organizeze activități de învățare atractive și eficiente, respectând principiile incluziunii;
3. Să utilizeze strategii adecvate de predare, în contextul învățării pe diferite nivele.
Cursul a apărut ca urmare a participării la mobilitățile proiectului Erasmus+ al CCD Ialomița (anul I de acreditare) și din necesitatea de a forma şi dezvolta competenţe TIC (atât în cadrul membrilor consorțiului, cât și în rândul cadrelor didactice din județ), în vederea adaptării eficiente a conținuturilor, a strategiilor de învățare pentru nativii digitali, precum și înțelegerea modalităților în care acești elevi pot fi motivați în procesul de învățare.
16 ORE ONLINE
Scopul programului: formarea competențelor personalului didactic din învățământul preuniversitar pentru organizarea de activități de învățare relevante și eficiente pentru elevii contemporani.
Competențe vizate:
1. Să înțeleagă specificul dezvoltării și al învățării pentru nativii digitali;
2. Să organizeze activități de învățare relevante pentru elevii contemporani;
3. Să utilizeze resursele primite prin intermediul cursului, astfel încât să devină creatori de conținuturi adaptate beneficiarilor educației contemporane.