În contextul actual, al liberalizării pieței muncii, se cere absolventului ca să aibă cunoștințe privind analiza pieţei, oportunităţilor, riscurilor, strategie de marketing, finanţarea unei afaceri, surse de finanţare, stabilirea şi dezvoltarea produselor şi serviciilor, managementul echipei, management financiar, managementul riscului, politici de promovare şi vânzare a produselor şi/sau serviciilor, logistica şi resursele necesare derulării unei afaceri, întocmirea planului unei afaceri.
Cultura organizaţională reprezintă un sistem complex de simboluri, eroi, ritualuri şi ceremonii, norme şi atitudini, reguli ale jocului, filozofia şi valorile, împărtăşite, mai mult sau mai puţin, de toţi membrii organizaţiei, care influenţează comportamentul acestora.
Cursul de față, propune, studierea a două aspecte: munca in echipa si leadership-ul în organizațiile școlare.
Cursul își propune să vină în întâmpinarea nevoii reale de sprijin și pregătire a profesorilor și directorilor de școli din mediul preuniversitar, oferind informații concrete și aplicate utile în activitatea de zi cu zi la școală, dar și în efortul de a produce schimbări de profunzime în sistemul de educație prin înțelegerea diverselor forme de cerințe educative speciale.
CURS AVIZAT-40 DE ORE
FORMATOR: PROF. NEAGU IOANA MADALINA
Cursul își propune să vină în întâmpinarea nevoii reale de sprijin și pregătire a profesorilor și directorilor de școli din mediul preuniversitar, oferind informații concrete și aplicate utile în activitatea de zi cu zi la școală, dar și în efortul de a produce schimbări de profunzime în sistemul de educație prin înțelegerea diverselor forme de cerințe educative speciale.
CURS AVIZAT-40 DE ORE
FORMATOR: PROF. NEAGU IOANA MADALINA
În contextul pandemiei COVID-19, în care învățarea online a dobândit o nouă dimensiune și a căpătat statut prioritar față de învățământul clasic, bibliotecarii au nevoie de informații, tehnici și strategii specifice.
Programul de formare își propune să stabilească și să mențină într-un mod uniform, standarde înalte ale practicii de bibliotecă, în cadrul sistemului de învățământ; de asemenea, urmărește dobândirea competențelor necesare practicării ocupației de bibliotecar, precum și a aptitudinilor și abilităților specifice bibliotecarului modern.
CURS AVIZAT MEC NR. 6290/DGIP/17.09.2020
Programul de formare este un rezultat al proiectului Erasmus+ ”Teacher as a change agent for 21st century education” derulat de Inspectoratul Școlar Județean Ialomița
Având in vedere dificultăţile unor cadre didactice debutante de a răspunde cerințelor examenelor de titularizare si definitivare in invăţământ, precum si lacunelor psihopedagogice din formarea iniţială, acest curs isi propune să clarifice informaţii, să dezvolte capacităţi necesare cadrelor didactice pentru inţelegerea si abordarea cu succes a subiectelor acestor examene.
CURS AVIZAT MEC NR. 6290/DGIP/17.09.2020
CURS AVIZAT MEC NR. 6290/DGIP/17.09.2020
Programul de formare este un rezultat al proiectului Erasmus+ ”Teacher as a change agent for 21st century education” derulat de Inspectoratul Școlar Județean Ialomița
În contextul pandemiei COVID-19, în care învățarea online a dobândit o nouă dimensiune și a căpătat statut prioritar față de învățământul clasic, cadrele didactice au nevoie de informații, tehnici și strategii specifice. Tehnologia schimbă școala, iar educația online provoacă atât elevii cât și profesorii să se adapteze cu rapiditate la nou. De aceea, cursul de față, propune cadrelor didactice din învățământul primar, resurse, materiale (lecții și jocuri), astfel încât, elevii să evolueze conform traseului educațional firesc, iar învățătorii să fie pregătiți pentru învățarea în format online.
Calendar formare
curs online ”RESURSE DIGITALE
PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR” Modul Perioada derulării
online Sincron /asincron Interval orar Modul I 31.08.2020 1,5 h sincron 14,00-15,30 4 h asincron 16,00-20,00 03.09.2020 1,5 h sincron 14,00-15,30 4 h asincron 16,00-20,00 04.09.2020 0,5 h asincron 16,30-17,00 Modul II 07.09.2020 2 h sincron 14,00-16,00 08.09.2020 4 h asincron 16,00-20,00 09.09.2020 2 h sincron 14,00-16,00 3 h asincron 16,00-19,00 0,5 h asincron 19,00-19,30 Evaluare finală 11.09.2020 1 h sincron 14,00-15,00 Formator,
În contextul pandemiei COVID-19, în care învățarea online a dobândit o
nouă dimensiune și a căpătat statut prioritar față de învățământul clasic, cadrele
didactice au nevoie de informații, tehnici și strategii specifice. Tehnologia
schimbă școala, iar educația online provoacă atât elevii cât și profesorii să
se adapteze cu rapiditate la nou. De aceea, cursul de față, propune cadrelor
didactice din învățământul preșcolar, resurse, materiale, astfel încât, cadrele
didactice care predau la acest nivel să își adapteze demersul educațional
conform particularităților de vârstă și individuale ale educabililor.
Programul de formare ”Profesorul reflexiv, resursă pentru
calitatea educației” din cadrul proiectului ”Școală pentru toți-educație pentru fiecare!” răspunde
cerințelor și nevoilor de a avea o educație incluzivă de
calitate și de a crește nivelul de profesionalism în derularea
proceselor de instruire, de management al clasei de elevi și
management al școlii incluzive, precum și idealului
educațional privind formarea personalității autonome și
asumarea unui sistem de valori necesare pentru
dezvoltarea și împlinirea personală, pentru dezvoltarea de
abilități antreprenoriale.
Programul de formare ”Profesorul reflexiv, resursă
pentru calitatea educației”se adresează cadrelor
didactice din școlile implicate în proiectul “ȘCOALĂ PENTRU TOȚI – EDUCAȚIE PENTRU FIECARE!”
Nr.: POCU/74/6/18/105197
Cursul este unul din produsele programului Erasmus DEMECO, derulat de CCD Ialomița în perioada septembrie 2019-septembrie 2021.
Programul de formare ”Profesorul reflexiv, resursă pentru
calitatea educației” din cadrul proiectului ”Școală pentru toți-educație pentru fiecare!” răspunde
cerințelor și nevoilor de a avea o educație incluzivă de
calitate și de a crește nivelul de profesionalism în derularea
proceselor de instruire, de management al clasei de elevi și
management al școlii incluzive, precum și idealului
educațional privind formarea personalității autonome și
asumarea unui sistem de valori necesare pentru
dezvoltarea și împlinirea personală, pentru dezvoltarea de
abilități antreprenoriale.
Programul de formare ”Profesorul reflexiv, resursă
pentru calitatea educației”se adresează cadrelor
didactice din școlile implicate în proiectul “ȘCOALĂ PENTRU TOȚI – EDUCAȚIE PENTRU FIECARE!”
Nr.: POCU/74/6/18/105197